Death Note Anime Eleştirisi





Death Note..Eleştirime başlarken öncelikle,bu animeyi seyretmeden önce animelere karşı önyargılı biri olduğumu söylemem lazım. Ancak Death Note sonrası her şeyin değiştiğini rahatlıkla söyleyebilirim zira öyle güzel ve öyle heyecanlıydı ki koskoca sezonu 3 günde bitirdim.

Tsugumi Ooba tarafından yazılan bu eserle ilgili biraz bilgi vermek gerekirse,bir ölüm meleği(şinigami) olan Ryuk,şinigami dünyasında hep aynı şeyleri yapmaktan artık sıkılmış ve eğlenmek için ölüm defterini dünyaya atmıştır.Olaylar da bununla beraber başlamaktadır.Başarılı ve zeki bir öğrenci olan Yagami Light bu defteri bulur ve defterdeki kurallardan ilkinin ''Bu deftere ismi yazılan kişi ölür'' olduğu görünce pek ciddiye almaz.Ancak ciddiye alması uzun sürmeyecektir.Yagami'nin değişimine şahit olacağız..

Bana göre anime,kendimizi Yagami'nin yerine koysak ne yapardık diye düşünebildiğimiz için,sürekli ben olsam ne yapardım diye düşündüğümüz için ayrıca hoşumuza gidiyor. Bir bölüm bitince yenisini izlemek için ertesi günü değil ertesi dakikayı bekliyorsunuz. Akıl oyunlarıyla süregelen bölümlerde Yagami ile L(animede karşımıza çıkacak bir karakter) arasındaki savaşı dört gözle izliyoruz adeta. Bu animeye bir puan verecek olursam 10 üzerinden 9 verirdim,1 puan kırmamın sebebi ise benim açımdan çok da güzel bitmemesi animenin..İzlemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum ve pişman olmayacağınızı umuyorum.

Death Note'un muhteşem açılışı

0 yorum: